בנט: "שלחנו לאוקראינה מטוס ועליו 100 טון ציוד הומניטארי"

    איתי גדסי No Comments on בנט: "שלחנו לאוקראינה מטוס ועליו 100 טון ציוד הומניטארי"

    ראש הממשלה עדכן: ""ביומיים הקרובים יגיע לאוקראינה מטוס ועליו 100 טון ציוד הומניטארי ישראלי לאזרחים שנמצאים גם באיזורי הקרב, ולאלה שמנסים לצאת; במקביל, משרד החוץ ועובדיו עושים לילות כימים על מנת לסייע לישראלים שנמצאים בגבול ורוצים לצאת משם הביתה"

    צילום: חיים צח/ לע"מ
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה למלחמה באוקראינה: "גם אצלנו, כמו בכל העולם, עוסקים באירועים הקשים באוקראינה. הממשלה תקבל היום עדכון על ההתפתחויות, ומאוחר יותר הערב נקיים דיון קבינט ונדון בנושא באופן מקיף.

    "ראשית, אני מבקש, בשם כל אזרחי ישראל, להביע תקווה שהסכסוך הזה ייפתר לפני שהמלחמה תתפתח עוד יותר, ויהיו השלכות הומניטאריות קשות הרבה מעבר למה שאנחנו יכולים לדמיין.

    "אנחנו מתפללים לשלומם של אזרחי אוקראינה ומקווים שתימנע שפיכות דמים נוספת. אנחנו מתנהלים באופן מדוד ואחראי".

    בנט עדכן: "ביומיים הקרובים יגיע לאוקראינה מטוס ועליו 100 טון ציוד הומניטארי ישראלי לאזרחים שנמצאים גם באיזורי הקרב, ולאלה שמנסים לצאת. ערכות לטיהור מים, ציוד רפואי ותרופות, וגם אוהלים, שמיכות, שקי שינה וציוד נוסף שיכול לסייע לאזרחים שנמצאים מחוץ לביתם במזג אויר חורפי וקר.

    "במקביל, משרד החוץ ועובדיו עושים לילות כימים על מנת לסייע לישראלים שנמצאים בגבול ורוצים לצאת משם הביתה. בהזדמנות הזאת, אני רוצה להודות להם – אתם עושים עבודת קודש.

    "כאמור, מאוחר יותר הערב אנחנו נקיים דיון של הקבינט על כלל ההשלכות של המצב על ישראל: היבטים מדיניים, כלכליים, קליטת עלייה ועוד.

    "בשבועות האחרונים נערכנו היטב לרגעים האלה, ולכן משרד החוץ, הסוכנות היהודית ואחרים מתפקדים היטב. גם מבחינת מלאי מזון, והשלכות אפשריות על כלכלת ישראל, אנחנו ערוכים.

    אני שוב רוצה להביע תקווה, בשם כולנו, לחזרת השלום והשקט לאוקראינה".



    0 תגובות